Author Topic: OPR, un aceite de afeitar PERO NON é un pre shave !  (Read 1717 times)

Offline Ales

  • Trade Count: (0)
  • No fio da navalha
  • ***
  • Posts: 35
  • Respect: +5
    • Email
OPR, un aceite de afeitar PERO NON é un pre shave !
« on: April 20, 2017, 07:03:55 pm »
0
https://refineriadecaballeros.wordpress.com/2017/04/19/opr-aceite-de-afeitado-que-no-de-pre-afeitado/

Esto non he para rasuradores 'fundamentalistas' que exigen ritual, espuma, toallas quentes, brochas silvertip carisimas, xabons precio ouro, , esto e unha evolucion do material de afeitado que existe fai varios anos e  que poucos coñecen
Pero o resultado e optimo , e segun a sensibilidade da pel, e o metodo ideal para alguns ..
Ademais teñen tamen after shaves ca mesma idea !  (publicarei sobor deles dentro de pouco)



Offline Corto

  • Trade Count: (+1)
  • Homem de Confiança
  • ********************
  • Posts: 1640
  • Respect: +849
    • Email
Re: OPR, un aceite de afeitar PERO NON é un pre shave !
« Reply #1 on: April 20, 2017, 07:50:01 pm »
0
Já li e relataram-me de pessoas que se barbeiam apenas com o Myrsol. Vejo uma grande vantagem neste tipo de produtos. A visualização da pele e dos pêlos sem a espuma a mascarar. Mas confesso que me "arrepia" um pouquinho não ter um "colchãozito" de espuma a proteger a cara.

Offline Ales

  • Trade Count: (0)
  • No fio da navalha
  • ***
  • Posts: 35
  • Respect: +5
    • Email
Re: OPR, un aceite de afeitar PERO NON é un pre shave !
« Reply #2 on: April 21, 2017, 10:53:32 am »
+1
Mas confesso que me "arrepia" um pouquinho não ter um "colchãozito" de espuma a proteger a cara.
O que se busca nos xabons e a sua espuma , e a presenza dunha grasa (frecuentemente lanolina) como deslizante

Neste caso a grasa e vexetal, o aceite de oliva e de 'castor' , que estan evidentes, presentes e a vista

O efecto dos preshaves e o aceite como emoliente da barba , aqui son emolientes e o mesmo tempo deslizantes do borde da folla de afeitar

Tags:
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal